Dashboard | +Follow
Si Budak Mata Sepet
About Girls
Monday 26 December 2011 • 07:02 • 0 comments

assalammualaikum. hai kakak comel dan abang kacak sekalian. hari nieyh saya nak bercerita pasal girfriend girlfriend saya. kalau sudi, baca la yea. thnks :)

si budak comel Alyaa Atikah'. dialah ratu bracess. dapat 5A UPSR, Mr.Z bagi dia hadiah tuu laa. aku nak jugak :'( dia rapat dgn aku sbb dialah girlfriend saya. dia jugak cousin aku.tp, dia celik mata awal dri aku.dri sekolah rendah, kmi sekolah sama. then, terpisah di sekolah menengah. but now, aku sama tusyen dgn dia. I love you cutie :)


si budak kai berjalan, Nur Adilah. budak ni kaki berjalan. everyday kira nak hangout jaa. harap maklum laa, anak org kaya.dalam masa satu hari, dia bule shopping 4 mall. gila beb. aku ikat kaki bru tau. beties aku selamanya.kmi kawan dri drjah satu smpai sekarang.kmi dua tak bule dipisahkan. bagai isi dan kuku.gadoh, melawak, itu hobi kmi dlm kelas. perkara biasa dan rutin harian. haha.and one more thing, adila kaki cheng sekolah jugak. setiap hari ahad, dia takan dtg sekolah. hehe. sayang hang. kita sehidup semati kawan :)


si budak hott ratu fb, Aisya Izza Khairunnisa. klau dia bule online, 24 jam dia akan online. kmi rapat dekat sekolah. walaupun aku pengawas sekolah, tp aku selalu cheng kelas dgn dia. sama sama kena. haha. aku selalu lepak rumah dia. btw, wo ai ni :)


Hai, nama iteww Anis Nabihah. hehe. peace yo ! adila gelar aku radio bergerak. yaa, berita cepat dri berita. everyday, aku charge btry. so, tak penahh laa hbs btry. aku friendly, suka berkawan dgn semua org. Hai, selamat berkenalan :)


i love you kawan. muah pipi kanan, muah pipi kiri :*





xoxo, Anis Nabihah



Disclaimer


Anis Nabihah. just panggil aku, Anis. satu lima umur aku. i'm from kedah :). okayy, kawan aku gelarkan sepet. sbb mata aku sepet. another friend say, aku radio bergerak yang tak pernah habis btry. sorry, aku agak peramah. btw, thnks sesiapa yang follow aku . sayang hampa ketad ketad. muah sikit :*

Taggie Board



[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Ayuni Husna
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ayuni Husna
Background : Qihah
Font : Google