Dashboard | +Follow
Si Budak Mata Sepet
Demam T_____T
Saturday 31 December 2011 • 08:29 • 0 comments


Assalammualaikum. Hai awak, awak dan awak sekalian. dahh tiga hari kiterw demam. pastuu, suara saya hilang. kiterw nak nangis T_____T fullstop be gedik. straight to da point. Smile first :) okay, aku demam dan tadak suara. dahh tiga hari aku jadi budak bisu. malu wehh. nak buad macam mana, mmg takdir aku mcm tuu. so, aku kna laa terima. ibu dan ayah dah cuba mcm mcm ubat untuk aku. aku dahh laa tak suka mkn ubat, tmbh tmbh ubat biji, lagi laa aku benci. kalau ubat cair, insyaallah aku bule terima.

Aku segan nak bercakap dgn orang. makin hari makin teruk suara aku. aku nak jawab fon pun teragak agak. dahh laa bnyk org kutuk suara aku :'( ada yang kata suara rock laa, suara itu laa, ini laa. herr ! aku dahh tak larat nak dengar dahhhhh. nak buad mcm mana, aku kna terima kenyataan T____T

Let's we see, sekolahh dah nak buka. 3 hari lagi jaa. ohmy ! suara aku, oh tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ! aku nak suara aku balik. segan doe nak pegi sekolah tanpa suara. nnt semua org perli aku, ejek aku. huh? please come back my voiceeeeeeeeeeeeeee :'(

xoxo, Anis Nabihah



Disclaimer


Anis Nabihah. just panggil aku, Anis. satu lima umur aku. i'm from kedah :). okayy, kawan aku gelarkan sepet. sbb mata aku sepet. another friend say, aku radio bergerak yang tak pernah habis btry. sorry, aku agak peramah. btw, thnks sesiapa yang follow aku . sayang hampa ketad ketad. muah sikit :*

Taggie Board



[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Ayuni Husna
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ayuni Husna
Background : Qihah
Font : Google