Dashboard | +Follow
Si Budak Mata Sepet
Funny Day
Thursday 29 December 2011 • 07:35 • 0 comments

assalammualaikum. hai kakak kakak comel dan abang abang hensem yang tengah baca blog aku nieyh. peace yoo (Y) haha. straight to da point. today is very very funny day. aku taktau nak cakap mcm mana dahh. happy gila gila. fuhh, terbaik arhh pegi Water Park td. td ingat nak ajak korang semua pegi, tp tak muat kereta la sygs. maap lerr. lain kali okay? haha.

pagi nieyh aku celik mata awal kodd. excited nak mintak kebenaran dri parents nak pegi. act, kmi bru comfirm semalam pukul 1o lebihh. then, lpas mintak permission. alhamdulillah, dpat jugak pegi. sygs ibuayah. okayy, mcm biasa laa. kita tumpang org kena laa tggu awal. pukul 9 lebeyh, Alyaa dgn Alisya dahh smpai rumah aku. sempat lagi kmi snap snap pic kat atas pondok. then, Adila jemput kmi. dalam keta, sakan laa menyembang. gelak kukikuki. harap maklum lahh, lama tak jumpa bestfriend.

smpai jaa kat sana, kakak dila tinggal jaa kmi kat Waterpark tuu. beli tiket, terus masuk. kepada sesiapa yang taktau hrga, dewasa RM 18, kanak-2 RM 13. okay, bawalahh anak-2 anda bercuti. Fullstop mengarut. Okayy, aku nak habaq pi kat hmpa. aku naik papan longsor kat waterpark. serious best, naik bnyk kali pulak tuu, kat situ ada dua jenis. satu biru, satu hijau. aku naik hijau tiga kali, biru sekali. yang biru tuu, gerun sgt. sapa naik tuu, serious mengucapp jaa, lagi satu, tang biru tuu mmg mcm bole mencabut nyawa. haha. abg yang jaga kat situ, tendang pelampung kmi tyme nak turun tu, kejam ! aku menjerit smpai suara hbs. good (Y)

then, pukul 1 lebihh. perut punn duk nyanyi. kmi pegi makan. lepas mkn, sapa tahh bg cadangan nak snap pic. okayy, snapp. semua pegang fon masing-2. alisya letak fon dalam poket then terjum kolam. good (Y) fon masuk air, haha. Alisya, dia suruh hang beli baru lettew. hewhew :> semua makcik makcik and pakcik pakcik kat situ sporting. kmi main tarik pelampung rmai rmai. dgn abang abang mana tahh. serious best. pengalaman tak bule dilupakan, dikejar jantan gedik. HAHA. i really happy today with my friend :)
baru jaa smpai, dekat kaunter tiket.
Adila, me and Lisya

bru jaa enter Waterpark
Alyaa', Adila and me 

lepas makan, snap sebentar :)
me, Alyaa and Adila

mandi kat tempat kanak kanak :P
Alyaa, Lisya and me 

sebelum balik, kmi sempat lagi beli gelang persahabatan. tengok tengok. dont be jelly. haha


xoxo, Anis Nabihah



Disclaimer


Anis Nabihah. just panggil aku, Anis. satu lima umur aku. i'm from kedah :). okayy, kawan aku gelarkan sepet. sbb mata aku sepet. another friend say, aku radio bergerak yang tak pernah habis btry. sorry, aku agak peramah. btw, thnks sesiapa yang follow aku . sayang hampa ketad ketad. muah sikit :*

Taggie Board



[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Ayuni Husna
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ayuni Husna
Background : Qihah
Font : Google