Dashboard | +Follow
Si Budak Mata Sepet
second blog
Sunday 25 December 2011 • 08:23 • 0 comments


assalammualaikum. hai readers, stalkers and haters. okay,nieyh adalah blog kedua anis. anis tadak keja nak buad, so anis buadkan another blog. blog pertama anis dahh jadi blogskin. anis langsung tak tahu nk edit. just tahu post jaa. cuti sekolah, sgt bosan. anis tak tahu nak buad apa. Alyaa Atikah' ajarkan anis buad header.tp, anis still kurang pandai nk edit. insyaAllah, nnt anis akan belajar lagi. okay, itu jaa kali ni anis nk post.okay , kbyee :)

xoxo, Anis Nabihah



Disclaimer


Anis Nabihah. just panggil aku, Anis. satu lima umur aku. i'm from kedah :). okayy, kawan aku gelarkan sepet. sbb mata aku sepet. another friend say, aku radio bergerak yang tak pernah habis btry. sorry, aku agak peramah. btw, thnks sesiapa yang follow aku . sayang hampa ketad ketad. muah sikit :*

Taggie Board



[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Ayuni Husna
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ayuni Husna
Background : Qihah
Font : Google