Dashboard | +Follow
Si Budak Mata Sepet
fake smile :)
Tuesday 10 January 2012 • 03:04 • 0 comments

Assalammualaikum. hye readers, stalkers andd haters. dahh lama aku tak update blog. okay, aku sibuk. buka sekolah mmg bnyk keja laa nak kna buad. tmbh-2 jadi asisstant monitor pulak. lagi laa. sibuk kalah menteri beb, HAHA. *kbajet. aku dahh form 3. mak aku kata, aku kecik jaa. tak mcm form 3 punn. T.T haha. k, form 3. aku kna siap-2 nak pegi berperang. tak bule kalah. tidak ! everyday keja sekolah sgt bnyk.ckg tak pernah nak ambil tahu keletihan budak-2. cikgu tau bg jea, yang nak kna buad, kmi nieyh. huh? k, aku bule tahan sabar lagi.
alhamdulillah, tahun nieyh aku still satu kelas dgn Adila n Aisya. aku gelarkan aisya juling. manakala adila, sengau. and aku kalut. haha. semua dahh ada nama samaran. semua budak kelas aku sporting-2 berlaka. seperti yang aku katakan, tahun nieyh mmg buad boria pkai beg body glove ramai-2. haha. beg aku wrna hitam+oren.act, bukan wrna fav punn. aku men beli jaa. 
next story, aku kena FITNAH. fitnah mcm-2. aku online punn salah kaa? wtf? k, seriously aku tak pernah tipu hang punn. aku tgh belajar berlaku jujur dgn hg. so, hg takpyh laa nak tuduh-2 aku mcm-2. lain kali siasat la betul-2 yaa sayangs. stgy klau silap org, hang jugak yang malu k. klau benci aku sgt, k aku bule pegi main jauh-2 dari hg cos nnt hg tak pyh laa nk hadap-2 muka aku dahh. k, i will do it for u sygs. k aku mls nak merapu pnjg. kbye
miss this moment. bwk kwn 10 org dtg kedai mak aku. haha
carin, ana, adila, aisya, anis nabila, nabila lala, alwani, nuree, mira
and me :)


xoxo, Anis Nabihah



Disclaimer


Anis Nabihah. just panggil aku, Anis. satu lima umur aku. i'm from kedah :). okayy, kawan aku gelarkan sepet. sbb mata aku sepet. another friend say, aku radio bergerak yang tak pernah habis btry. sorry, aku agak peramah. btw, thnks sesiapa yang follow aku . sayang hampa ketad ketad. muah sikit :*

Taggie Board



[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Ayuni Husna
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ayuni Husna
Background : Qihah
Font : Google