Dashboard | +Follow
Si Budak Mata Sepet
result
Wednesday 21 March 2012 • 02:20 • 0 comments

Assalammulaikum. hewhew, wazzup babe. k, semua mesti dah dapat result kan? amacam, okayy dak? result aku besa besa jaa. tak sampai yang aku target. separuh target jaa aku dapat. phewwww. k, sedih. nak buat mcm mana, mybe kurang study kott. semua org kalut celik mata tyme exam, aku kalot tido awal sebab takut tertido tyme exam. muehehe. akai jaa tuu. act, aku malas. k, mengaku jugak drpd tipu kan? sebab tak stdy tuu laa tuhan tak makbulkan doa aku. k, redha and pasrah. 
Sapa nak tengok result aku? Jengg jengg jengg.. hehe.
Bahasa Melayu-80
Bahasa Inggeris-65
Science-66
Mathematics-73
Sejarah-58
Geografi-70
Kemahiran hidup- 70
Agama islam-80

Terok kan? ibu ayah kata, bule usaha lagi. Semua cukup cukup makan jaa. Tuu punn ada yang cikgu tambah. BM aku A. k, aku bangga. boyprendd aku dapat b. dia orang putih la katakan. wekk. haha . Dgn kesempatan ini, aku nak ucap tahniah kepada SPM candidates yang dapat straight A's. Congrate tuu abang and kak ecahh. 

o.O Kbyeeeee

xoxo, Anis Nabihah



Disclaimer


Anis Nabihah. just panggil aku, Anis. satu lima umur aku. i'm from kedah :). okayy, kawan aku gelarkan sepet. sbb mata aku sepet. another friend say, aku radio bergerak yang tak pernah habis btry. sorry, aku agak peramah. btw, thnks sesiapa yang follow aku . sayang hampa ketad ketad. muah sikit :*

Taggie Board



[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Ayuni Husna
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ayuni Husna
Background : Qihah
Font : Google