Dashboard | +Follow
Si Budak Mata Sepet
ceritera saya :)
Wednesday 28 March 2012 • 03:10 • 0 comments


Best dayy. Hari ni aku kena pangkah dengan cikgu woii, teruk dakk? Haha. Hari nieyh budak kelas ert buat projek kayu. buat projek kayu memang aku lahh yang paling excited kens? aku lahh first person guna gergaji jig. first tyme jugak aku pegang gergaji tuu. first first tuu, memang gerun jugak lahh nak guna. lama lama tuu, rasa best jugak. After habis potong potong semua kayu, 'Anis, cepat buh syelek dekat kayu'. Hatdoi, kena syelek puloks?k, aku turuti perintah cikgu :/ tau tau jea la kan, syelek tuu mesti laa kena tangan bagai. dah cuci, tetap ada. lepas rehatt, pegi jumpa Cikgu Aznita dgn tanpa segan silu.

Anis: Cikguuuuuu, nak thinner :)
Cikgu: Hmm, nahhh. Pegi tuang dekat luar. nanti hantar balik.
Anis: Okayyyyyyyyyyyyyyyyyy.

Tiba-tiba.. jeng jeng jeng..

Anis: Cikguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! 
Cikgu: Hoish, kenapa?
Anis: Ni nukan thinner lahh. Ni gam kayu.
Cikgu: Laaa, sapa suruh tak baca?

Aku jugak kena? Lol, sakit hati dgn cikguuuuuuuuuuuuuuu :(

Amirul fitri  ,
Babbyyy face. Oh no. teruja nampak kau tadi. senyuman sampai ke telinga. K, aku jumpa boyfie aku tadi dekat bus stop. Serious aku tak tipu. aku melting bila tengok dia. 'Bie, tolong senyum hari hari tau '. heeeeeeeeeee :D

Woii, homework bertimbun tak buat lagi. kbyeee x)

xoxo, Anis Nabihah



Disclaimer


Anis Nabihah. just panggil aku, Anis. satu lima umur aku. i'm from kedah :). okayy, kawan aku gelarkan sepet. sbb mata aku sepet. another friend say, aku radio bergerak yang tak pernah habis btry. sorry, aku agak peramah. btw, thnks sesiapa yang follow aku . sayang hampa ketad ketad. muah sikit :*

Taggie Board



[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Ayuni Husna
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ayuni Husna
Background : Qihah
Font : Google