Dashboard | +Follow
Si Budak Mata Sepet
happy birthday bro :)
Monday 26 March 2012 • 09:35 • 0 comments

Aku dengan birthdayy boy :)

Assalammualaikum. hai stalker, haters and followers. tonight i wanna to tell you alls about my bro. todayy is 26 March 2012. his birthday. so, my parents prepared some birthdayy party for him. its very simple birthday party. tonight no birthday cake but only have 'pulut kuning' for him.hoho. *bajet cakap bi. sekadar mencuba :>

tadi semua kawan kawan lama abang aku datang rumah sebab depa nak raikan birthdayy abang. best gilewww. depa balinggg tepungg dekat abangg aku. firstlyy depaaa nakk baling dahh, tapi abang aku lari. thennnn, depa ligan sampai la dapatt. tp tetap tak dapt jugak. harapp maklum lahh, abang aku nieyh jaguh lari. hoho. last last abang aku yang serah diri. hbs tepunggg dengan telur depaa baling. best memoryy wow malam nieyh. kalau bule,  aku pun nakk jugak tyme birthdayy aku depa buat mcm tuu jugak. hmm :/

the best moment bila bday abang aku ialah aku tumpang gembira sebab num aku punn dapat call free jugak. hehe. tp aku taktau nakk call sapa. my boyfie tak suka bergayut. nak call sapa lagi. gayut sesorang mcm org gila. hmm so saddd. 

okayy, aku quick update. dah pukul 12 lebihh. esok sekolahh. kbyeee :>

xoxo, Anis Nabihah



Disclaimer


Anis Nabihah. just panggil aku, Anis. satu lima umur aku. i'm from kedah :). okayy, kawan aku gelarkan sepet. sbb mata aku sepet. another friend say, aku radio bergerak yang tak pernah habis btry. sorry, aku agak peramah. btw, thnks sesiapa yang follow aku . sayang hampa ketad ketad. muah sikit :*

Taggie Board



[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Ayuni Husna
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ayuni Husna
Background : Qihah
Font : Google