Dashboard | +Follow
Si Budak Mata Sepet
No Tittle
Sunday 11 March 2012 • 07:18 • 0 comments


Hye :> Sorry lama aku tak update blog. busy dgn exam. Tahun ni aku jadi pmr candidates. Tusyen everyday. Penatt. Boyprendd aku tak sempat nak layan. Tambah tambah facebook, twitter, blog and apa semua bagai. heeeeeee :D maap lew.

My blog has been decorated by someone, hehe. Thankyou :* nnt saya bagi upah yaa, takpayah risau. 

Aku bru hbs exam, result tak tau lagi mcm mana. doakan aku dapat 8a yaa. takut punn ada nieyh. tp aku hnya mampu berserah kerana ia sudah berlalu.

Alhamdulillah, homework tak menimbun. sikit sahaja. hnya sekadar pegi menemu ramah. Alhamdulillah, aku sudah punn pegi menemu ramah seorang pakcik buat dodol. Siapp jugak keja aku. Selasa ni pegi lagi untuk tgk proses buat dodol.

Cuti nieyh, aku tak pegi holidayy. abg belum balik dri plkn. so, duk rumah ja. eh, silap silap. buat part tyme dekat kedai. income masuk jugak. hee :D

Quick update. later aku update lagi yaa. Kbye. 

xoxo, Anis Nabihah



Disclaimer


Anis Nabihah. just panggil aku, Anis. satu lima umur aku. i'm from kedah :). okayy, kawan aku gelarkan sepet. sbb mata aku sepet. another friend say, aku radio bergerak yang tak pernah habis btry. sorry, aku agak peramah. btw, thnks sesiapa yang follow aku . sayang hampa ketad ketad. muah sikit :*

Taggie Board



[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Ayuni Husna
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ayuni Husna
Background : Qihah
Font : Google