Dashboard | +Follow
Si Budak Mata Sepet
Break :'(
Monday 16 April 2012 • 01:23 • 0 comments


Assalammualaikum. hai readers. Aku baru jaa break dgn my boyfie. lagi seminggu cukup lahh dua bulan aku couple dgn dia. :'( ohmy, k aku yang mintak putus. so, tak payah nak gedik sedih sedih or what. Setiap pasangna yang putus, mesti cakap tadak jodoh kan? hmm :/ aku dgn dia punn lebih kurang mcam tuu laa. sayang, kita buat hal masing-masing okayy?

Walaupun kita dah break, kita still bole contact right? Dua malam tanpa text you. serious tidur tak berapa lena. k, tak tipu pun. rindu text sweet-sweet you. tapi, sekarang dah tadak. okayy. i never forget it. Kalau bole, aku nak Ayoi balik. Sekarangg aku hnya mampu sayang Ayoi only as friend </3

Ayoi, i halalkan semuanya yang i berikan untuk you. i harap you tak lupa i as your ex-girlfie. one day, i sgt berharap you akan dapat girlfie yang lebih baik dri i. mybe i tak mampu untuk jadi girlfie you yang terbaik.sorry. :/ kita tak perlu bermusuh-musuhan kan? btw, i miss your smile. thnks because layan i dgn baik.
Thankyou for everythings. ILOVEYOU <3

xoxo, Anis Nabihah



Disclaimer


Anis Nabihah. just panggil aku, Anis. satu lima umur aku. i'm from kedah :). okayy, kawan aku gelarkan sepet. sbb mata aku sepet. another friend say, aku radio bergerak yang tak pernah habis btry. sorry, aku agak peramah. btw, thnks sesiapa yang follow aku . sayang hampa ketad ketad. muah sikit :*

Taggie Board



[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Ayuni Husna
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ayuni Husna
Background : Qihah
Font : Google