Dashboard | +Follow
Si Budak Mata Sepet
penatttt
Tuesday 10 April 2012 • 07:47 • 0 comments

Assalammualaikum. Hari ni hari selasa. K, sangat letih. Hri ni balik pukul 2.30 sebab ada ceramah apa tah.  Cikgu sgt rugi kalau buat ceramah tuu untuk aku. Aku just tdo jaa tyme ceramah td. Maklum lahh, semalam tdo lambat, then pagi td bgn awal. Nana sembang dengan aku pun, aku buat taktau. Kesian Nana. Sorry Nana. Haha. Hari ni mcm biasa lahh, pakai bju unitform. Alhamdulillah tak kena apa-apa dgn cikgu. Seluar aku kembali kembang. ;p haha. Kenapa seluar kecik pun nak menjadi satu kesalahan yang besar? :s cikgu jeles letewww. Grrrr!

Sekarang nieyh cikgu anti couple, cikgu nak cari sapa yg couple. Fuhh! Ada aku kesah ;p ? ni semua gara-gara hang laa pompuan garik. Tak puas hati apatah. Macam haram gi. Hang tuu dah tak laku, so takpayh laa nak crik pasal dekat orang lain. Weyhh, tak payah nak dengki sangat la kan? Tuhan tak suka. Takpa, Tuhan Maha Adil. Dia akan bayar cash dekat hang. Just wait and see, pompuan. Kira aku baik jaa ni. Tak mention-mention nama hang, kalau tak nama hang memang terkenal dahh kat facebook, twitter dgn blog aku. So, please jaga attitude hang.

Hari ni 10 April 2012. Alyaa ‘s birthday. Happy birthday to you. May Allah bless you. Alyaa, hang dah tua laa. Hihi. Sorry  tak sempat nak keluar beli hadiah untuk hang. Takpa, nanti kita keluar celebrate okay? Surat yang aku bagi tuu poyo beb bahasa. Alaa, tulis kalut-kalut memang jadi gutu. Sorry naihh. And Happy Birthday too  to my twin friends. Muhammad Shafiq and Noor Shafiqah. J May Allah bless both of you. Sorry no present. Aku tak kaya nak beli hadiah untuk hmpa :/ hihi.

K, kemalasan aku sudah melanda. Chaw, saying hampa readers. Kbyeee J

xoxo, Anis Nabihah



Disclaimer


Anis Nabihah. just panggil aku, Anis. satu lima umur aku. i'm from kedah :). okayy, kawan aku gelarkan sepet. sbb mata aku sepet. another friend say, aku radio bergerak yang tak pernah habis btry. sorry, aku agak peramah. btw, thnks sesiapa yang follow aku . sayang hampa ketad ketad. muah sikit :*

Taggie Board



[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Ayuni Husna
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ayuni Husna
Background : Qihah
Font : Google