Dashboard | +Follow
Si Budak Mata Sepet
tiada tajuk
Thursday 5 April 2012 • 09:40 • 0 comments


Assalammualaikum. walaupun sekarang jam sudah menunjukkan tepat jam 12.30 malam. namun, mata aku tidak dapat melelap. jadi, aku mengambil keputusan untuk on lappy, online fb and update blog. act, tadak apa  pun nak update. malam  ni adalah malam yang sangat sunyi sepi. no text, no calling. hm hm hmm :/ 

Sayangg, where are you going? i really miss you. 3 days no text from you, no calling from you, no meet you. seriously, i'm very sad with you. what my mistake? sedih kan kalau boyprend kita tak txt kita? bila boyf tak txt kita, mesti kit anak fikir negatif. otak memang dahh set macam tuu kott nohh. even kau penat, busy tara mana pun, tolong laa bg tau aku dulu. tak laa aku nak risau smpai mcm ni.Tiga hari jadi tunggul tggu text dri kau tak sampai-sampai. huh? sabar bnyk jaa.


Thanks to Aisya, sanggup happy kan aku. even aku tengah sedih. dia selalu suruh aku think positif, but not negatif. okayy, i will do it. aisya bnyk pengalaman. so, kena jaa ekot cakap dia.

ILOVEYOU Amirul Fitri aka Ayoi   




xoxo, Anis Nabihah



Disclaimer


Anis Nabihah. just panggil aku, Anis. satu lima umur aku. i'm from kedah :). okayy, kawan aku gelarkan sepet. sbb mata aku sepet. another friend say, aku radio bergerak yang tak pernah habis btry. sorry, aku agak peramah. btw, thnks sesiapa yang follow aku . sayang hampa ketad ketad. muah sikit :*

Taggie Board



[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Ayuni Husna
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ayuni Husna
Background : Qihah
Font : Google