Dashboard | +Follow
Si Budak Mata Sepet
Semoga Jodohku Denganmu♥
Saturday 2 June 2012 • 06:57 • 0 comments



Tumpang sebentar di blog untuk bercerita. Seminggu sudah berlalu. cuti kali niyh mmg tak besr langsung. tadak pa yang menarik. khamis jumaat sabtu tusyen jaa. hari lain duk rumah menghadap laptop, tidur makan minum. huh, sangatlahh bosan. ini hanyalah sekadar mukadimah untuk post kali ini. 

Alhamdulillah, tuhan ketemukan jodoh aku dgn seornag jejaka tampan. Muhd Iskandar jodoh yang tak diduga. cinta yang bermula dari cucu tokwan. Puteri Alyaa Najwa. heeeeeeee :D k, memang semua takan paham dgn cerita niyh. Is dgn aku ja paham. haha. first tyme aku dapat boyfriend secaring Is. uhuks *lap air mata. 

31052012 adalah hari yang sangat lahh besejarahh. k, kenapa perlu tak puas hati dengan relationship kami? insyaallah, kami dua takan kacau hidup hmpa semua dan kami berharap supaya tiada jugak yang kacau relationship kami. tolong sangat-sangat. thanks.

Now, hidup aku bersama Is. Memang sekarang niyh, hari khamis jumaat jaa ofcos la dua-dua excited nak pegi tusyen. sebab apa? jengg jengg jengg. meet leww. apa lagi. ahaha. kesian jijah dgn joyahh. depa memang jeles terok bila tengok kau meet Is. haha. sokayy, nanti jodoh hmpa mai jugak.

i smile because i love you


Semoga jodohku dengan dirimu, i love you



xoxo, Anis Nabihah



Disclaimer


Anis Nabihah. just panggil aku, Anis. satu lima umur aku. i'm from kedah :). okayy, kawan aku gelarkan sepet. sbb mata aku sepet. another friend say, aku radio bergerak yang tak pernah habis btry. sorry, aku agak peramah. btw, thnks sesiapa yang follow aku . sayang hampa ketad ketad. muah sikit :*

Taggie Board



[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Ayuni Husna
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ayuni Husna
Background : Qihah
Font : Google