Dashboard | +Follow
Si Budak Mata Sepet
Andai Itu Takdir-Nya
Saturday 10 November 2012 • 08:03 • 0 comments



Assalammualaikum. Hai hai. Watchu doing? bosan k bosan. Harini sangatlahh penat. Excited jaa pegi keja harini. At last, abang tak datang keja sebab dia demam :'( demam dapat result semalam kott. ahh, tension. aku balik lambat harini sebab aku kena ambik alih semua keja abang, k foine. act harini kat kedai, customer tak lahh ramai sgt punn. kira siap bole temenung lagi kira hebat lahh kan. mybe ramai pegi kenduri, so buat apa makan kat kedai lagi. then, lepas keja punn act aku pegi kenduri jugak kat rumah maklong. Aku ingat, malam ni dahh tanak update blog pasal cerita sedih-sedih ni. Tapi nak buat macam mana. Terpaksa tulis, hati dahh tak bole nak bertahan. 


Semalam habiskan duit call Iskandar xD Demi dia aku sanggup buat apa saja walaupun gayut semalam hnya lahh sekadar call tadi tak bercakap. It's sokayy. Aku tak kisah pun. Aku ingatkan lepas dia baca blog aku yang kelmarin tuu,dia dah sedar, dia dah insaf. Tapi takkkkkkkkkkk :'( tsk tsk. Ego dia tetap macam tuu. Hm, harini sikit jaa txt. Dia langsung tak kesian kat aku. Macam biasa lahh, aku hnya mampu untuk bersabar. Mungkin itu takdir aku. So, buat apa aku nak pertikaikan. Do your own job, Anis!

Pelik wehh pelikkkkkkkkkkkkkk. Semenjak dua menjak ni, Is banyak berubah. Dia dah tak macam aku mula-mula kenal, yang mula-mula aku couple. Dulu, dia seorang yang bertanggungjawab, caring, take care jaa aku ni. But now! Semua dahh hapus, lesap k. Lantak hg Anis nak buat apa punn. Everyday i'm waiting your txt, but ................... hm :'( Kalau sehari tak buat aku menangis memang tak sah k. Everyday HARUS dan WAJIB! Keja aku? sabar banyak banyak.

Setiapp pagi aku bangun tidur, mesti aku capai fon dulu. then, terus taip txt cakap 'morning', 'selamat pagi'. Bie? bie ada kaa nak text syg mcm tuu setiap pagi. tak penah punn. so sad :'( serious tak tipu, setiap kali txt mesti element sakit hati mesti ada jugak. bila tak txt bie, bie cakap itu ini lahh. tapi bie tak penahh pun nak txt syg dulu. K, harini awak cakap nak pergi kenduri kat rumah paksu awak. k saya faham. tapi awak, yang paling saya tak puas hati bila saya call awak, awak ankat dan awak cakap awak baru bangun tidur. Awak tau apa perasaan saya time tuu? harap awak dapat fikir. berjam jam saya tunggu txt awak laaaa.

Then malam ni langsung tak txt, krdt habis. dari semalam saya dengar awak cakap krdt awak nak habis. tapi aku tak pergi topup? kalau awak sayang saya, mesti awak sanggup buat apa saja untuk dapatkan krdt untuk txt saya ka? saya malas nak bebel panjang panjang kat awak. saya tahu, ego awak tinggi. saya selalu dipersalahkan. saya tak penah menang dgn awak. saya tak kisah semua tu k. saya nak awak jalankan tanggungjawab awak sebagai seorang bf untuk gembirakan gf dia. Tuu jaa yang saya mintak. Please awak :'(

Hope sangat Iskandar berubah kepada asal. Hidup aku tak sempurna tanpa dia. Dia pelengkap hidup aku. Aku nak dia yang aku mula-mula kenal. Bukan yang macam sekarang, please please please. Tiada tempat yang aku bole luahkan selain blog. Maaf, aku terpaksa berhenti disini. Lappy dah basah, menangis punya pasal sambil taip. Dah lewat malam. Aku tdo dulu, selamat malam dan Assalammualaikum :)



i'm trying to smile like Aina's smile 


xoxo, Anis Nabihah



Disclaimer


Anis Nabihah. just panggil aku, Anis. satu lima umur aku. i'm from kedah :). okayy, kawan aku gelarkan sepet. sbb mata aku sepet. another friend say, aku radio bergerak yang tak pernah habis btry. sorry, aku agak peramah. btw, thnks sesiapa yang follow aku . sayang hampa ketad ketad. muah sikit :*

Taggie Board



[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Ayuni Husna
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ayuni Husna
Background : Qihah
Font : Google