Dashboard | +Follow
Si Budak Mata Sepet
sesajaaaaaaaaaa xD
Friday 9 November 2012 • 07:59 • 0 comments




 Assalammualaikum. Hi hi. Mesti semua sedang khusyuk tengok Anugerah Skrin 2012. k aku kat sini sibuk updated blog. Eh, kisah pulak aku en? Aku tak minat ahh cita cita macam tuuu. Tah apa apa lagi. Kat twitter penuh dgn pasal #ASK2012. Eh, jangan lupa mention i kat twitter k, @Anisdotodot heeeee :D Thanks. Malam ni tadak apa pun yang aku nak perkatakan. Tadi hotlink mimpi apa tahh, dia bagi gift. cakap sejam seringgit. Haaaaaa, tunggu apa lagi. Malam ni ahh aku nak call Iskandar xD

Haha, sekarang baru pukul 11.44 p.m. So, disebabkan ada lagi 15 minit, lebih baik aku habiskan dgn updated blog. hihi. Ni haaaaa, petang tadi Ayeen baca blog aku ni. Sapa tak kenal AyeenKenichi hat hot tuu xD Then, dia nak sangat aku cita pasal dia kat blog aku ni. haha. Ayeeen, blog aku ni buruk jaa. tak sesuai aihh nak cita pasal hg. haha. k, btw aku dengar cita hg dapat keja en? esok start, so aku harap hg berkerja keras untuk cri duit k. nanti aku nak bawak hg pi mandi kat carnival. hihihi. Aku akan tunaikan janji aku nak belanja hang k. Tuntut weh tuntut! haha

Malam ni mesti tido pukul 1, ahhhh penat ah ceni. esok keja pulak. aku keja k. aku keja. walaupunn aku kecik, tapi jangan pandangku sebelah mata k. gaji punn lumayan. hihi. Eh, daripada aku mengarut tengah malam ni, lebih baik aku stop. Tengokkkkkkkkk, sat jaa nak pukul 12 dahh. so, super saver time. Goodnight all. Iloveyou Iskandar xD


xoxo, Anis Nabihah



Disclaimer


Anis Nabihah. just panggil aku, Anis. satu lima umur aku. i'm from kedah :). okayy, kawan aku gelarkan sepet. sbb mata aku sepet. another friend say, aku radio bergerak yang tak pernah habis btry. sorry, aku agak peramah. btw, thnks sesiapa yang follow aku . sayang hampa ketad ketad. muah sikit :*

Taggie Board



[!] IMPORTANT [!]


Back to past



Credits


Template : Aulia Septiya
Edited : Ayuni Husna
Helped : Ayem, AskarrPink, Ziera
Header & Cursor : Ayuni Husna
Background : Qihah
Font : Google